::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. p;ez leave a comment .. no babbling anymore !! :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


no more love


hallo!



say no to love until my ages is 20
stelah d kecewakan
:P aku dh tk sayang ko lgi
n bru aku sedar 
"kecik2 nk bercinta?"
huh..
tapi i feel so strange of myself
don't no why
aku still amik berat pasal dia
hurmmm
aku nk jer tekan butang bukan close friends
tapi hati kata "eh..nti tk tau apa dia buat"
n skrang still tertanya2 "nape ngan aku ni?"
skrang dh 1 minggu dia tk antar mssge kt aku..
try antar mssge kt dia
dia tk balas ponn
u wasting my credit lhaa wahai ZHARIF
u're not my prince lhaa
skrang aku ngan dia just best friend
urk? adakah itu betull
ohhh! why am I being like this??
since when?
grrrrr!
that's why
"no more love until my age is 20 "
berpegang pada prinsip itu..