::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. p;ez leave a comment .. no babbling anymore !! :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


kolam vs baju mandi

Assalmmualikum !
hye peeps!
what are u doin..??
breakfast ?? hahah.. it's gud okay

in Klana Resort now!! breakfast! yummy! aku hampir try semua makanan yg ada kt situu.. hurm. byk jugak aku mkan yee. ehe. no la.. I share with my mum..lps mkan trus jln2 sekeliling resort.. n benti kt 1 fav tmpat aku.. KOLAM !! HURMM.. EXCITED GILER NK MANDI... n tetibe trnmpak sign board "no longpant's no t-shirt ..not aloowed "
hurghh!! hancur hati aku.. nk MANDIII!! tgk jer la org mandi.. lebih kurang 20 minit gak duk kt tepi kolam.. tapi tk mandi.. hmmm.... over is over! drpada aku nyer jelez nk mandi bertambah, me ajak my mum naik bilik..
grrr.... sejuk.. try text my father plak to inform what i want... "ayah nk mandi kolam tapi tk de bju mandi .." n my father reply. "just bogel jer " huargh!! ayoyo.. my father jer la buat sorang aku tk nk.. grrr.. hahha tk la.. my fahter mesyuart right now.. bosannya......aku harap mse aku antar text tu nnti my father blikn bju mnadi.. tapi tkk.. bru aku tau my father was at office lahhh ..