::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. p;ez leave a comment .. no babbling anymore !! :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


camp caamp camp ngurat

Assalammualikum !
ary niyh nk uptade semua website aku.
dh berhabuk kod 4 ary tak buka
aku rse cam pink ni yg plg best dlm idup aku
TERBAIK (Y) !
nk tau nape?
perkhemahan yg menyeronokkan



ha1 tgk muka bdak2 ni.sronok kan
pdahal ni bru ary first
papelah bdak!


tgk bdak ni!
ntah ape yg diorang wat tu
ha! pedulik


ni barisan pompuan! ramai kan?
pompuan lebih banyak drpda laki
hahahah
aku? mane ar aku?
aku tu la yg sibuk kacau tasya
huhu sampai lupa nk pose
cube tgk shima tu!
apesal la ngan dia niyh?

gambar bdak chomel!
tpi dia tk pandang camera plak
adush!!
great news!!
 dia sblh jer kmpln aku'
aq kmpln 9 dia kmpln 8
so kitairg bratur pon sbelah2 jer la
*amik kesempatan 
hahahaha
Hari First Berkhemah->
first day mmg mencabar siot .
kitaorg kna merangkak sepanjang laluan aura tu
pergh giler skt
bdak2 ni ada yg terkoyak lutut coz tk marangkak dgn cra yg btul.
aq tk sggp tgk luka diorang.
eiw!
lps merangkak kitaorg kne lalu bwh meja plak.
aq lalu skt seyh sbb terkna meja.
hahahaha
yg aq tk leh thn si Izzat
dia jer terkecuali tak yah buat aktiviti tu
coz bdn dia tk muat nk msk bwh mja
akitiviti strusnyer kitorg main kt tmn pra tu
best + memalukan
aq naik trn bgku dh ok dah
tetibe prtghn jln si mariam terjatuh k krusi
adoh! malu seyh
 strusnyer kitaorg kna pnjt gelongsor
ni spe yg tk dpt naik mmg mmalukn seyh
nsb baek aq dpt naik .~.>
lpstuh kitaorg kne gi pdg lak
adoh! aktiviti pdg ar mencabar giler
cg ssn btu jauh2 spya kitorg lalu ats tuh
mntg2 la aq ni tak smpai cg ssn jauh
aq tak ikt sgt ats btu
ada yg aq llu ats rmpt
si azzurin sme ngan aq
oleh dsbbkn dia dh tk thn so dia alihkn btu tu jadi dkt ngan dia
aq kt blkg dia tergelak2
nsb baek cg tk de
pastuh aktiviti llu bwh penghlg dgn mggunkn siku
pergh bju ngan seluar aku kotor giler ar
abih kne tnh jer byk
pstu cg srh kitaorg mnum air
ops! aq trlupa aq tk bwak cwn ngan pggn
pergh! aku mmg tk thu nk uat ape
nsb baek mary bgy pinjam dia nyer pggn
fuhh slamat 1 mslah
ho! cwan lak lpe bwak
aku gne jer la aku nyer btol air jady cwan
stiap kali amik air jer msti ckgu kte
"besrnyer cwan awak!"
huhu.ttp muka malu

pastu mandi , solat  and ada ceramah PBSM