::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. p;ez leave a comment .. no babbling anymore !! :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Bajet!

asslammualikum !!
good evening lhaa
baguss kan aku ni
bajet kan aku ni
weyh mariam aku tau la ko tu perfect sangat
pahal ngan ko ah?
aku tk tau nape ko suka pertikaikan org 
ko igt ko tu tk gedik?
tk bajet?
tolong lhaa sedar diri ko tu ye
aku tau lhaa aku bajet sbb suruh cg ltk name aku besar2
aku gurau jer lhaa
tu pon nk amik pusing ka?
ha!pasal petang tu
korang asyik main jer
sian cg sorang jer buat
korang?hampeh!
nape aku marah korang sbb tk uat huruf tu?
ye lhaa.korang ni tk abih2 main jer
aku tk paham perangai korang?
slame ni korang gedik apa semua ada ke aku kate kat 1 kelas korang gedik?
aku just kate dlm hati
tapi korang?
time aku gedik bajet semuanyer nk pula mengata.
time org lain ngumpat psl korang aku just kate
"lantak dia lah"
tapi korang....
aku tak tau la nk ckp mcm ne?
adakah ini namenyer kawan
thanks la kwan yg baik sgtkan?
TRIMAS banyak2


#aku bersyukur sbb najibah tk mcm diorang and dia tk bnci aku.thanks kwan <3