::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. p;ez leave a comment .. no babbling anymore !! :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


not in mood =.=

haloha!!
haih! aku tak thu la sejak bile aku dh tak de mood ni
lagi2 ngan Jibah
sian aku tgk dy ..
okay ! aku tahu mungkin skrang ni UPSR dh nk dkt
and makin lama , 
aku makin menyendiri
aku tak tahu nape ar
owh ! aku tahu 
skrang ni aku terlalu tkt ngan UPSR 
sbb tinggal 49 ary jer lagy
grrr!! aku tulis ni pown dh menggigil .~ ~

and for Jibah ->
aku tahu skrang ni aku makin lama makin jauh dary kau
bukan aku tak nak dekat ngan ko
tapy skrang ni aku dah fobia ngan cinte
and time mase ko cerite psl cinte
'The truth is I'm quite jealusy'
for nur najibah yusra 
jangan cerite pasal cinte kat aku