::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. p;ez leave a comment .. no babbling anymore !! :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


we are clash

hahaha..lamae benor aku tak up to date blog ni..agaknyer dah berabuk..hahhaha..k i have new stowy..i have clash with him..hooraayy!!!! nak tau nape..sebernayer mase aku suke dia hati aku tak tenang. nak belajar pun susah.so,aku putuskan untuk break up ngan dia.lepas break up jer aku kembali jadi macam dulu..seorang yang pering dan suka senyum :) dia perasan dgn kelakuan aku.dia antar surat yg bertulis "woi.kau tak suka aku lagi kan?" so secara jujur aku tulis "aah" .tapi surat tu hilang..yepi! aku tgk muka dia hopeless dan muram..hahahaha ..um .mesti dia takut ngan jawapan aku nanti..aku dah standby jawapan kalau dia tanye why.."aku nak tumpukan UPSR dulu" tulah jawapan aku..bolehlakan..kira logic jugak...hariku dipenuhi dengan bunga-bunga keringan...oooooo!!!